Sweet Psycho


Welcome
Anyeong Haseyo


Hello! Welcome. part of RDH & T4A.. hamba Allah yang bernama Nur Syahirah Kamaruddin. semoga bingkisan ini dapat menjadi saksi di atas perjuanganku.salam Mahabbah kuhulurkan dari hati yang sentiasa dahagakan cinta dari Pencinta Hakiki. Moga bingkisan ini menjadi tatapan buat perindu Kekasih Agung.

Seuntai Doa
saat sanubari berbicara

  • Ya, Allah, berkati kehidupan kami, jangan biarkan kami lalai dalam beribadah kepadaMu
  • Murahkan rezeki kami. permudahkan, jangan Engkau susahkan.
  • Rahmati ibu bapa, guru, saudara, sahabat kami

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    YOUR CBOX CODE HERE
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Thank You
    Smart Creatives

    Template by jemima
    Coding by Zahra
    Background by Nurul Atiqah
    Edited by Sinosyu Hada
  • Percaya
    Wednesday, December 28, 2016 | 0 Comments

    Orang kata,
    Aku takkan berjaya,
    Sebab aku bukan dari keluarga senang seperti mereka.

    Tapi mereka lupa,
    Tuhan tu Maha Adil,
    Tuhan tak pandang pada harta,
    Tapi pada usaha.

    Aku tak perlu harta,
    Aku cuma perlu berusaha,
    Aku percaya pada janji Tuhan.

    Aku percaya Allah akan mudahkan segalanya,
    Bila aku berjalan di atas jalan yang diredhainya.

    Aku percaya.

    -nsyhrh

    Post a Comment


        |